Forum o wszystkim co najlepsze. Strona Główna o wszystkim co najlepsze.
Telefony,sprzet,konsole,gry,filmy,muza itp
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

The Gateway pelna solucja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o wszystkim co najlepsze. Strona Główna -> Solucje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomi
Administrator



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:41, 01 Maj 2007    Temat postu: The Gateway pelna solucja

The Getaway

Solucja do Getaway. Smakowity konsek dla wielu z was. Pierwsza część walk-through niełatwej gry. Ten tekst kosztował mnie wiele zdrowia (siedzenie do późna i frustracja związana z niepowodzeniami).


Broń
Trójkątem wyciągasz spluwy, i/lub wyrzucasz na ziemię kałacha, albo śrutówkę (oczywiście, jeżeli takowe posiadasz). L2 przeładowujesz.

Auto-aim
Jeżeli nie masz nikogo na muszce to naciskaj R1. Czasem twój bohater zobaczy gościa, zanim ty to zrobisz. Trzymaj R2, żeby rozglądać się swobodnie, bez auto-aim.

Stealth Mode (skradanie się/ukrywanie)
Jeżeli stoisz blisko samochodu, fotela, czy ściany naciśniesz X to facio przyklei się do obiektu. Teraz możesz na przykład wychylić się z prawej z lewej strony, strzelać na oślep (naciśnij R1), przeturlać się w którąś stronę (wychylasz się i X).

Możesz wziąć zakładnika - podchodzisz do ofiary od tyłu i naciskasz X. Jeżeli już masz dosyć żywej tarczy to po prostu naciśnij kwadrat.

Stealth Mode z biegu.
Jak biegniesz i naciśniesz X to gościu zaczyna się turlać. Jeżeli trzymasz X i poturlasz się do ściany, albo skrzynki to przejdziesz w Stealth Mode.

Energia
Wielką ambicją autorów gry była realizm. Nie ma więc żadnych wskaźników energii, ani pancerza, albo amunicji. Widać, czy gościu ledwo zipie, czy ma się dobrze tylko po jego zachowaniu i ilości plam krwi na ubraniu. Jedynym sposobem na odzyskanie energii jest odpoczywanie blisko ściany. Po prostu stań sobie spokojnie, a twój bohater spokojnie sobie odsapnie opierając się ręką o ścianę. To może trochę głupie, ale lepsze niż szukanie apteczek po kątach.



-- SOLUCJA --



MARK HAMMOND


Chapter 1 (THE FRIGHTENER)

Zamordowali ci żonę i porwali dzieciaka. No cóż smutne, ale teraz musisz gonić drani w czerwonej furze, aż do magazynu. Wejdź na teren posesji. Kilku gości po prawej i jeden schodach przeciwpożarowych, ale wystarczy rozwalić beczki, żeby zaliczył lot supermana. Wejdź do środka i rozwal drugą fale frajerów. Teraz prosto i w prawo. Za paletami z piwskiem jest klatka schodowa. Zapraszam na górę do biura.
Od taj pory musisz robić wszystko, co Charlie ci tylko karze.

Chapter 2 (BURNING BRIDGES)

Pierwsza brudna robota. Trzeba rozwalić swoich starych kumpli i podpalić ich knajpę. Jedź tam. (Patrz na kierunkowskazy swojego auta, jeżeli któryś zacznie mrugać to znaczy, że musisz lekko skorygować swój kierunek jazdy. Jeżeli włączą się awaryjne to jesteś na miejscu.). W środku czeka na ciebie trzech gości na parterze, dwóch na schodach, trzech na pierwszym piętrze (barman ma shootguna, więc uważaj). Na schodach na 2-gie piętro spotkasz kolejnego i jeszcze tylko sama góra. Jest ich tam około ośmiu więc warto wejść na sekundę do pomieszczenia, żeby tylko cię zobaczyli i wycofać się na schody. Teraz spokojnie poczekaj na swoje ofiary. Trzech na pewno zostanie na górze. Dwóch przy oknach i jeden za barem po prawej. Jeżeli już wszystkich rozwaliłeś, a pożar się nie zaczął to rozwal lampę przy oknie w prawym kącie pomieszczenia. Warunkiem wykonania misji jest włączenie się alarmu przeciwpożarowego. Na dole już czekają gliniarze. Buchnij jakąś furkę i zmykaj.

Chapter 3 (ART APERECIATON)

Otrzymasz kolejne zadanie. Szukamy dużej posesji w parku. Zachodzi się od frontu. Czterech gości na wejściu. Idziemy w lewo i po schodkach na górę. Teraz prosto przez wystawę porcelany i z powrotem na dół schodami, aż do piwnicy. Najpierw rozwal trzech chinoli po prawej stronie i przygotuj się na ostrą jatkę, bo w korytarzu na wprost będzie ich z 8-miu. Najłatwiej jest przytulić się do ściany i wystawiać tylko spluwę waląc na oślep.
Zanim zaczniesz uciekać samochodem wysiądź sobie i rozwal gości w Hondach CIVIC (pogoń z głowy, a poza tym wole jeździć CIVI-kiem). Znowu czeka nas rajd przez pół miasta. Wejście do melina Charlie-go jest od podwórka.

Chapter 4 (AIDING AND ABETTING)

Wsiądź do fury i poczekaj na pasażera. Zadanie polega na odbiciu Jake-a z konwoju więziennego. Nie ma wiele czasu więc się spiesz, ale nie rozwal fury bo będzie potrzebna do staranowania furgonetki. Kiedy dojedziesz na miejsce rozegra się scenka, w wyniku której spłonie jeden radiowóz, a drugi poleci za Land Roverem. My za to gonimy furgonetkę. Musisz ją taranować, aż zacznie dymić, a w finale włączy się filmik. Teraz wracaj do magazynu. Pamiętaj, że nie możesz zmienić samochodu. Prowadź bezpiecznie i nie wdawaj się w walkę z policją. Może to wszystko nie jest takie proste, ale da się zrobić.

Chapter 5 (TAXI FOR MR. CHAI?)

Najgorszy element z gry, czyli skradanie się. Przecież Metal Gear to to nie jest. Nie możesz używać broni, ani rzucić się komukolwiek w oczy. Poczekaj, aż ten grubas sobie pójdzie i ruszaj za nim na magazyn. Znowu uderzamy na pięterko tak jak w pierwszej misji. Przed wejściem na klatkę schodową stoi stefan w żółtej kurtce. Zajdź go od tylca i naciśnij X. Trzymając go jako zakładnika wejdź na klatkę i schowaj się w cieniu, bo po schodach będzie ktoś szedł. Poczekaj, aż zniknie na magazynie i skręć kark swojej ofierze (naciśnij kwadrat). Dajesz na górę po schodach. Stań przy ścianie i naciśnij X, aby skradać się do drzwi. Wychyl się troszkę, wtedy zobaczysz czy droga jest już wolna. Podążaj w ślady tego gangstera. Skręć kark gościowi w zielonej kurtce no i teraz to już droga wolna do samego biura Charliego.
Następna brudna robota, a będzie coraz gorzej. Dostajemy starą HONDĘ z martwym chinolem przyklejonym na taśmę samoprzylepną do siedzenia pasażera. Musisz go zawieść do chińskiej dzielnicy i wyrzucić pod barem (znaczy wystarczy, że przejedziesz obok). Ta uliczka jest o tyle charakterystyczna, że jej wjazd jest zwieńczony stylową bramą, a kostka chodnikowa ma czarny kolor.

Chapter 6 (OUT OF THE FRYING PAN)

Znowu trzeba uciekać przed żółtkami. Proponuje stary patent. Wysiadasz i rozwalasz wszystkich, a potem na spokojnie odjeżdżasz. Polecam przesiąść się w NISSAN-a TypeR (jedna z lepszych furek). No to spieprzamy tam gdzie nas kierunkowskazy poniosą. Dojeżdżamy do murzynowa. Tam to dopiero jest przejebane. To jest masakra. Musisz tam wejść i przetrwać jatkę pomiędzy chinolami, a negusami (What"s up Niger?). Postaraj się, aby większość zabawy odwalili sami. To znaczy stań se z boku i patrz kto wygrywa i pomagaj tym drugim. Fakt faktem wszyscy muszą zginąć poza tobą. Jeżeli ci się to uda to wychodząc z getta włączy się filmik. (Jeżeli nie to znak, że kogoś pominąłeś).

Chapter 7 (FILTHY BUSINESS)

W tej misji musisz podpieprzyć wana telekomunikacji (nie polskiej SA), żeby dostać się na komisariat policji, gdzie sprzątniesz jednego z detektywów. Niestety czeka cię rajd przez cały Londyn. Proponuję wyjść na lewo z murzynowa i pojechać prosto, a potem znowu w lewo. Mniejsze zamieszanie po tej stronie miasta, ale, jak kto sobie tam woli. Przeprawa na pewno nie będzie łatwa. Na miejscu zobaczysz furgon zaparkowany na poboczu w pobliżu parku z szarym logiem na boku. Wsiadaj do niego nie zważając na gliniarzy, czy mafie, bo i tak zaraz włączy się filmik i wszyscy znikną. Dobra przykrywka gotowa, ale jeszcze trzeba sprzątnąć prawdziwego telefoniarza. Szukaj takiego samego wana jak twój i taranuj go, aż zacznie dymić. Poczekaj, aż wysiądzie kierowca i skręć mu kark. OK. Wracaj do samochodu i jedź na posterunek. Zaparkuj od frontu. Jakby nigdy nic wejdź do środka już na ciebie czekają. Teraz patrz - MAPKA. Wejdź na pięterko po broń (wchodzisz na górę, pokój na prawo, przechodzisz przez niego do drugiego korytarza, w lewo i potem pierwsze prawo). Z powrotem na dół do pokoju, w którym siedzi panna ubrana na czarno. Zabij detektywa i uciekajcie.

Chapter 8 (A TOUCH OF A CLASS)

Jak pewnie domyślasz się z filmiku koleną twoją zdobyczą ma być Layla - tancerka. Jedziemy do klubu nocnego. (przecierz w tej grze nie ma zmany pory dnia Razz). Schemat jest prosty. Wpadamy i robimy wszystkim młodymfokom z dupy jesień średniowiecza. Pozabijaj wszystkich dokładnie do się kitrają po zakamarkach. Posprawdzaj dobrze przy barze i na lewo od niego. Tam jakiś chycnął po prysznic z laseczką, inny się zadowala oglądając ich przez szybe. No takie tam. Prosta i przyjemna misja.

Chapter 9 (THE CAWGIRL AND THE CASH)

Podwieź Jazmin do dzielnicy willowej i tam ją zostaw, a sam jedź do negusów. Jak zwykle rajd przez całe miasto. Chałupa jest bardzo charakterystyczna i klimatyczna. Wygląda jak miejscówka mojej siostry. Rozpadająca się rudera, powywalane ściany, wszędzie śmieci i kupa czarnuchów. Z ich rozwałką nie powinieneś mieć kłopotów. Na drugim piętrze jest torba z pieniędzmi. Zmierzaj w tym kierunku. Bułka z masłem.

Chapter 10 (A CAT IN A BAG)

Jedź na miejsce kolejnego spotkania. Będzie tam Jake z kumplami. Magazym jest fajnie zrobiony. Zwróć uwagę na te wszystkie pudła. Lodówki samsunga, telewizory sonego i inne duperele. W sumie znowu nie ma co opisywać. Musisz przejść do biura po schodkach i później kicnąć klatką schodową na duł. Tam się dorwą i zg.... znaczy złapią.

Chapter 11 (THE PRODIGAL SON)

Pierdolona misja. Nienawidzę jej. Pierwsza sprawa. Wyjdź z więźnia i poczekaj, aż kobitka załatwi jakiegoś draba i podnieś jego pistolet. Teraz toruj sobie drogę do wyjścia. Będziesz miał na głowie około 20 gości. Na zewnątrz czeka Lexus, którym musisz dojechać na drugi koniec miasta. Od razu z ulicy jest zejście przez piwnice do mieszkania. W tym momencie zaczynają się lasery. Żeby je wyłączyć musisz nadepnąć podłogę w odpowiednim miejscu. Jeżeli wejdziesz pomiędzy promienie uwolni się gaz i wtedy, albo giniesz, albo masz farta i uciekasz z tego pomieszczenia. Po chwili wszystko się uspokoi i można iść dalej.
Pierwsze zabezpieczenie to pikuś: po prostu przejdź blisko ściany. Później rozwal trzech gości i idź poprzez winiarnie do schodów. Tutaj rozwal dwóch chamów i prześliźnij się przy ścianie. Na górze znajdziesz poziome promienie. Jedyny sposób na ich dezaktywacje to przeturlać się pod nimi. Nie zawsze to wychodzi i dlatego nie lubię tej misji. Turlanie wygląda tak: biegnij przed siebie i naciśnij X. Wejdziesz po schodach układających się w okrąg na 1 piętro. Nie ma co kombinować przy laserach zagradzających wejście na 2 piętro, jak już zacznie się wydobywać gaz to po tobie. Trzeba iść dookoła. Wchodzisz do biblioteczki, później do salonu. Przeturlaj się wzdłuż ściany po twojej lewej. Teraz to samo w stronę okna też po lewej i przy oknach prześliźnij się, aż do kanapy. OK
Na 3 piętrze jest tak: wchodzisz do pokoju włączają się lasery. Przechodzisz blisko ściany z obrazami, aż do drugiego z nich. Teraz musisz wziąć rozbieg wzdłuż stołu bilardowego i przeturlać się pod okno i z powrotem koło kominka. W następnym pokoju turlnij się pod ścianę i blisko niej prześliźnij się w stronę drzwi. Teraz wróć i weź rozbieg.
Piętro nr 4. Wchodzisz do sypialni (uważaj na pacjenta w drzwiach do łazienki). Przeturlaj się bokiem (strzałka w bok i X) do kominka i do łazienki. Teraz z rozbiegu turlanie pod okno, a potem wzdłuż okna. OK. To już ostatni kawałek. Kilku gości na schodach i gotowe.

Chapter 12 (ABOARD THE SOL VITA)

Musisz się przebić do portu, gdzie Charlie zorganizował spotkanie wszystkich mafi z miasta. Zejdź na duł schodami do domu Charliego. Poszukaj piwnicy i schodów na górę. Wejdź po nich i skręć w prawo. Powinieneś znaleść się w garażu. Stoi tam piękny TVR Cerbera. Wsiadaj do środka i poczekaj na Jasmin. Drzwi od garażu same się otworzą. Kolejna tródna przeprawa, przez całe miasto, aż do portu. Tak naprawde to dojedziesz do ślepej uliczki. Po lewej jest przejście, gdzie nie da się wjechać autem, ale uderzając z buta dojdzeisz do okrętu. Nie pędź zbytnio, bo Jasmin idzie za tobą i jak ją zgubisz to game over. No dobra ostatnia akcja. Zapraszam na pokład. Oczywiście panie przodem. Leć prosto, aż do drugiej burty, a potem w lewo na rufe. Teraz dwa razy w lewo i powinieś się znaleść w środku obok schodów na duł. Zejdź do ładowni.
Przygotuj się na niezłą jatkę (czytaj - odnów energie) Traz jeszcze niżej, przez drzwi i w prawo. CDN (jak ktoś ze mną usiądzie do gry, bo inaczej się nie zmusze).......
.......


DC CARTER


Chapter 21 (THE JOLSON FILES)

Weź sobie Lotusa, albo Tuscana i jedź na miejsce. Pierwsza zasada: jak ktoś cię zobaczy to koniec misji. Poczekaj, aż goście przestaną gadać i podejdź od tylca do tego, który został przy samochodzie. Trzeba go po cichu unieszkodliwić. Schowaj broń, naciśnij X, a potem kwadrat. Następny pacjent w środku - to samo. Później po schodkach na górę i czekamy spokojnie przy ścianie, aż się zgłosi kolejny pacjent. W sumie można go olać, ale potem już nie wyjdziesz na zewnątrz. W magazynie stań pomiędzy oknem, a skrzynkami piwa i poczekaj na kolejnego mądrego. Najpewniej złapiesz go za plecami dwóch gadających roboli. Po prostu zaciągnij go z powrotem i załatw w kącie. Robole sobie pójdą, więc można dalej działać. Skręć w prawo (tam gdzie patrzyli ci dwaj menele). Na końcu widać gościa. Nie krępuj się wiesz co trzeba zrobić. Później idziesz wzdłuż ściany z oknami i zgarniasz gościa stojącego przy klapie. Na dole już sobie poradzisz.

Czy nie wspomnialem ze mi renka odpada...... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcio6969
Gość






PostWysłany: Śro 3:43, 18 Lut 2009    Temat postu: the getaway

:D Witam ogromne dzieki za streszczenie gry pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 22:38, 20 Mar 2016    Temat postu: Re: the getaway

ej gdzie siedzi ta babka na czrno ubrana z tym ochroniarzem xd???
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o wszystkim co najlepsze. Strona Główna -> Solucje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin