Forum o wszystkim co najlepsze. Strona Główna o wszystkim co najlepsze.
Telefony,sprzet,konsole,gry,filmy,muza itp
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Medal Of Honor

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o wszystkim co najlepsze. Strona Główna -> Solucje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomi
Administrator



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:04, 07 Maj 2007    Temat postu: Medal Of Honor

Medal Of Honor

Solucje

Na początku chciałbym wspomnieć, że solucja została npisana dla pierwszego stopnia trudności więc dla osób nie mogących sobie poradzić z podstawowymi taktykami tej gry. Myślę, że takich osób jest niewiele ale w końcu nikt nie jest doskonały. Poradnik będzie się ukazywał w częściach. Na razie dostępny jest opis przejścia pierwszej misji czyli „Arzew”.

Misja 1: Lighting the Torch

Akcja zaczyna się w momencie jak Niemiec zobaczy podrobione papiery. Wyskakujecie wtedy z wozu i robicie porządek ze strażnikami. Idź za kolegami ze swojej drużyny bo oni znają drogę. Nie musisz się wyrywać no przód gdyż poradzą sobie, lepszym rozwiązaniem jest ochrona „tyłów”. Zawsze kieruj się w tą stronę, którą wskazuje kompas. Czytaj także treść zadań [ Tab] Kiedy dojdziecie na dziedziniec, gdzie na dachach są Niemcy musisz sprawnie i celnie do nich strzelać. Po chwili jeden z wrogów otworzy zakratowane drzwi, a ty skorzystasz z tej okazji i wejdziesz na górę aby kontrolować CKM: Mg 42. Wyeliminuj wszystkich Hitlerowców z dachu po drugiej stronie podwórza. Potem możesz zejść na dół i zdjąć niedobitków. Po chwili nadejdzie czas na następne zadanie czyli otwarcie dużych drzwi. Po otworzeniu natychmiast cofnij się do tyłu i rozwal trzech żołnierzy wyskakujących ze środka. Musisz uważać na kapitana, ponieważ posiada on karabin. Po krótkim starciu wchodzisz do środka. Idziesz w prawo i przechodzisz przez bramę a tam czeka cię koniec levelu.

Misja I część II

Nie biegnij do bramki tuż po starcie misji ale poczekaj aż grupa Niemców wsiądzie do ciężarówki i odjedzie, zostanie wtedy tylko trzech. Przechodzisz więc przez bramkę po prawej stronie i wychodzisz na tan plac. Kierujesz się do drzwi w budynku po lewej stronie. Zastajesz tam kilku Okupantów grających w Pokera. Wychylasz się zza rogu i kończysz ich. Zbierasz co twoje idziesz na górę gdzie czai się dwóch Niemców. Nie sprawiają ci dużego problemu, więc zbierasz MP40 ze stołu i idziesz po twojego przyjaciela – Jacka Grillo. Ci niedobrzy Niemcy zamknęli go w celi. Będziesz teraz za nim chodził, ponieważ on doskonale zna drogę. Musisz uważać ponieważ nie może zginąć. Jak doprowadzi cię do fortecy to poczekaj aż żołnierz skierują światła reflektorów w inną stronę i biegnij razem z nim. Jeżeli zostaniesz zauważony przez strażników na wieżach obserwacyjnych, to kończysz misję pod wpływem kilkuset gramów ołowiu w twoim ciele. Jack doprowadzi cię do pokoju skąd weźmiesz bomby. Potem musicie ładnie uciec i zostawiasz ładunek w wyznaczonym miejscu pod ścianą. Przechodzicie przez wyrwę. W tym momencie wychodzi sporo Niemców i pan Grillo może zostać ranny. Lepiej stań na środku placu i wybijaj wszystkich Niemców, to przynajmniej Jack nie oberwie a później znajdziesz apteczkę. Zaprowadzi cię do dwóch dział. Ładnie podkładasz „Rozrywkowy ładunek” i opuszczasz teren. Idziesz to bramy gdzie Grillo gratuluje ci ukończenie levelu.

Misja I część III

Na początku poczęstuj strażnika kilkoma kulkami. Potem wpadnij do hangaru, ukarz robotnika, i przetnij dopływ paliwa w silniku pierwszej ciężarówki. Podbiegnij do drugiej i zrób to samo, wychyl się za nią i „przewróć” robotnika który dźwiga jakąś skrzynię. Wyjdź z baraku i zdejmij strażnika. Przejdź do drugiego hangaru, gdzie zniszczysz kolejną ciężarówkę i robotnika. Wyjdź głównym wejściem i skoś strażników. Musisz być ostrożny ponieważ no końcu drobi jest reflektor. Kieruj się kompasem i idź do pierwszego czołgu. Zostaw ładunek i podążaj dalej. Przyczaj się za skrzynkami i zdeponuj bonusa pod drugim czołgiem. Zlikwiduj ludzi którzy się kręcą na zewnątrz jak i w hangarze. Weź z niego dodatkowe bomby i wyjdź tylnymi drzwiami. Znajdziesz się na placu. Pobiegnij za pierwszy czołg i podłuż bombkę, potem rozwal Niemców ( uważaj na tych na wieżach. Najpierw niszcz ich, potem reflektory) Jak już wszyscy pozasypiają to podłuż ładunek pod ostatni czołg i ucieknij za skrzynki. Oprócz ognia pojawi się także kilka Niemców. Nie czekając aż cię zobaczą zlikwiduj ich. Potem wejdź do labu który właśnie otworzyli. Powychylaj się trochę a na pewno nic ci sienie stanie. Wyjdziesz na plac gdzie jest zaledwie trzech Niemców. Jeżeli ich zniszczysz to przyjedzie Jack aby cię zawieźć do następnej części misji.

Misja I część IV

Tutaj nie udzielę ci dużo wskazówek ponieważ cała trudność polega na dobrym strzelaniu z CKMu umieszczonego na jeepie. Najważniejsza jest szybka eliminacja Niemców a następna misja niebawem nadejdzie.

Misja I część V

Gdy dojedziesz do dwóch wież strażniczych odwróć się i rozwal Niemców goniących cię na ciężarówce ( jeżeli będziesz długo strzelał to wybuchnie ). Po pewnym czasie dojedziesz do lotniska gdzie będziesz do lotniska, gdzie będziesz musiał rozwalić trochę samolotów. Jeżeli nie uda ci się ”rozstrzelać” wszystkich za pierwszym razem Jack wykona drugie okrążenie. Podczas demontażu samolotów pojawi się pościg, a ty postąpisz z nim tak jak z pierwszą ciężarówką. Jeżeli wszystko będzie ok. to Jack odjedzie jeepem do miejsca zakończenia levelu.

Misja I część VI

Na początku zdejmij Niemca, który wyszedł z małego korytarza. Wejdź do środka i pozbieraj apteki. Musisz potem opróżnić wszystkie pokoje z gości. Na końcu znajdziesz toaletę i Niemca który tam siedzi. Można mu zrobić niespodziankę. Potem zjedź windą na dół. Tam jest trochę ludzi i musisz sprawnie ich skończyć. Z pokoju weź apteczkę i wyjdź na zewnątrz. Skończ ze strażnikami którzy staną ci na drodze. Jak dojdziesz do latarni to wejdź do tunelu i strzel w Niemca przez to małe okienko. Potem idź dalej na górę, Zdejmij Niemców i przeciągnij dźwignię. Na drodze pojawi się ciężarówka. Zacznij w nią strzelać a wybuchnie. Potem zejdź na dół i dobij tych którym się udało wyskoczyć. Spotkaj się z Jackem z którym zakończysz tę misję.

Misja 2: Scuttling the U-529

Zaczynasz przed bazą wojskową, z karabinem snajperskim w dłoniach. Rozejrzyj się po okolicy z oddali zauważysz stojących przy głównej bramie strażników. Zajmij się nimi, po czym podejdź bliżej, do kompleksu. W oknie budynku dostrzeżesz swojego pomocnika, a po przeciwnej lewej stronie, na wieżyczce strażniczej, czeka karabinier. Dopiero teraz może bezpiecznie podejść do bramy. Major wyjdzie z budynku i zacznie otwierać bramę. W tym samym momencie zza budynku po lewej wyjdzie kilku wrogich żołnierzy. Dlatego przełącz się wcześniej na broń krótką z bliska jest skuteczniejsza niż karabin snajperski. Wyeliminuj przeciwników, weź ewentualnie karabin maszynowy od jednego z nich i uciekaj do budynku po prawej. Jeśli nie zdobyłeś jeszcze broni, na biurku leży jedna sztuka. Do tego znajdziesz tam napój leczniczy. Uważaj na Niemców kilku zleci się z okolicy. Załatw ich szybko, wyjdź na zewnątrz i trzymając się lewej strony przejdź za budynkami na otwartą przestrzeń. Stąd z pomocą karabinu snajperskiego powinieneś bez większych problemów oczyścić okolicę. Kiedy zrobi się bezpieczniej, przejdź wzdłuż przewodów zasilania pod popielaty budynek. Pod nim skręć w lewo i podążaj w kierunku widocznego z daleka wejścia. Przygotuj granaty. Kiedy podejdziesz na wysokość ostatniego baraku z lewej, drzwi otworzą się i wybiegnie z nich trójka Niemców. Odpowiednio rzucony granat załatwi sprawę, a Ty schowasz się wtedy za barak. Musisz uważać również na trójkę żołnierzy (w jasnych ubraniach) pilnujących okolicy. Wejdź do środka budynku przez wymienione wcześniej wejście. Leżący na biurku napój leczniczy poprawi nadwątlone walką zdrowie. Zapamiętaj zamknięte drzwi trzeba będzie do nich wrócić. Wyjdź po schodach na górę, załatw Niemca najlepiej wrzucając na górę granat. Przeszukaj dwa pomieszczenia. W jednym znajdziesz poszukiwane plany na biurku, w drugim na ścianie. Wyjdź trzecimi drzwiami na korytarz. Używając karabinu snajperskiego załatw żołnierza przy biurku. Możesz rzucić granat dla zmyłki. Następnie wejdź w korytarz i skręć w pierwsze przejście w lewo. Za dziwną maszyną, przypominającą generator, kryje się kilku żołnierzy odpowiednio rzucony granat i po kłopocie. Na biurku leżą kolejne materiały, a na wielkim stole napój leczniczy. Niewielkie pomieszczenie obok kryje żołnierza pilnującego napoju leczniczego oraz ostatniej partii dokumentów. Kiedy je zabierzesz, drzwi przy schodach (niedaleko wyjścia z budynku) otworzą się a dookoła zaroi się od Niemców. Dlatego przygotuj broń i do dzieła. Trzeba wrócić przez korytarz i po schodach na dół, do nowego przejścia Uważaj na strażnika w korytarzu, na lewo od drzwi. Także zamknięte przejście naprzeciwko niebawem stanie otworem i wyskoczy z niego uzbrojony po zęby żołnierz. W środku nie znajdziesz niczego ciekawego, więc daruj sobie to pomieszczenie tylko od razu w korytarzu wejdź w drugie drzwi. W środku uważaj na żołnierza schowanego za pudłami po prawej. Weź napój leczniczy ze stołu i idź dalej korytarzami. Uważaj na psa! Musisz trzymać się głównego korytarza. W jednym z pomieszczeń po lewej znajdziesz na biurku napój leczniczy. W pozostałych tylko kilku Niemców. Idź przed siebie, aż natkniesz się na wyjście na świeże powietrze. Wybierz karabin snajperski, zwyczajowo przykucnij i zdejmij po kolei widocznych z daleka żołnierzy. Standardowo będzie to dwóch strzelców w rogu (na wprost wyjścia) i jeden na prawo, przy barakach. Następnie przejdź w prawo, obok baraków, drogą do pierwszego zakrętu. Zaraz za barakiem, po lewej, spotkasz Niemca, a kiedy padną strzały zza garażu z prawej wybiegnie jego kolega. Przejdź dalej drogą i wyeliminuj szybko kilku żołnierzy przy pudłach. Potem zajmij się snajperem stojącym na budynku w oddali (powinieneś go wypatrzyć bez większego problemu). W końcu podejdź do karabinu maszynowego. Zastrzel stojących na dole żołnierzy. Uważaj szczególnie na strzelców w wieżyczce oraz na psa ten przybiegnie na górę, do Ciebie, jako pierwszy, jeśli nie zdołasz na czas go powstrzymać. Po oczyszczeniu terenu na dole zabierz napój leczniczy leżący na skrzyni przy karabinie i zejdź na dół drogą. Uważając na ewentualne niedobitki idź wzdłuż drogi do miejsca, z którego zauważysz wejście do wielkiego budynku. W środku od razu skieruj się na prawo, do niewielkiego pomieszczenia z dwoma strażnikami. Weź leżący na półce napój leczący i po schodach ruszaj na górę, gdzie czeka ostatni już w tej misji przeciwnik. Postaraj się odnaleźć klatkę schodową i udaj się nią w dół. Tam, za krótkim korytarzykiem, znajdują się drzwi prowadzące do zakończenia poziomu. Czas zmierzyć się z przeznaczeniem ekhm łodzią podwodną. Silent Hunter II to przy tym pikuś Wink

Misja II część II

Zaczynasz w głównej bazie łodzi podwodnych. Przejdź przez drzwi do następnego pomieszczenia i czym prędzej zabierz leżące na ławce ubranie oraz dokumenty. Zaraz do pomieszczenia wejdzie dwóch żołnierzy schowaj czym prędzej broń (klawiszem Q). Nie otwieraj ognia! Przejdź spokojnie przez drzwi, którymi weszli żołnierze i dalej obok Niemców, siedzących przy stoliku, przejdź na schody. Na dole strażnik poprosi Cię o przepustkę. Nie zwlekaj, tylko od razu się wylegitymuj inaczej szybko odpłyniesz na tamten świat. Zapamiętaj schody prowadzące w dół i udaj się do niewielkiego pomieszczenia, idąc wzdłuż ściany z lewej. Za wąskim korytarzem znajduje się pokój z trzema naukowcami oraz poszukiwaną maszyną. Rozwal naukowców i zaraz potem maszynę. Schowaj broń i wróć do schodów. Zejdź na dół, skręć obok beczek w lewo i idź do wielkiego pomieszczenia, przypominającego magazyn. Jeśli zostaniesz poproszony o okazanie dokumentów zrób to. Odnajdź drzwi prowadzące do krótkiego korytarza. Za nim znajdują się doki i pierwszy U-Bot. Skręć w prawo i idź przed siebie, pokazując po drodze papiery Niemcowi. Nie skręcaj w lewo (do widocznych z daleka schodów), tylko idź prosto, aż do miejsca z człowiekiem naprawiającym kocioł. Strażnik pilnujący przejścia po lewej nie przepuści Cię dalej bez dokumentów drugiego poziomu. Trzeba będzie je zdobyć. Wyjdź po najbliższych schodach do pomieszczenia z niemieckim oficerem. Wyciągnij pistolet z tłumikiem i zastrzel go zdobędziesz w ten sposób dostęp do dokumentów leżących na biurku. Wróć do strażnika, pokaż mu lewe dokumenty i przejdź już za nim w lewo. Wejdź na U-Bota. Musisz odnaleźć drabinę prowadzącą na najwyższy pokład. Wtedy ta część misji zakończy się. Jesteś na półmetku, a do zakończenia całej misji jeszcze daleka droga. Dlatego nie marnuj zdrowia i naboi. Znajdujesz się we wnętrzu U-Bota. Zapamiętaj miejsce, w którym zaczynasz to wyjście na górę. Nie wyjmuj od razu broni! Obróć się o 180 stopni i idź w stronę stojącego w jednym miejscu strażnika. Przejdź za półki tak, aby jego kolega po przeciwległej stronie wejścia nie mógł Cię zauważyć. Zastrzel przeciwnika, otwórz stalowe drzwi, potem jeszcze jedne i załatw kolejnego żołnierza. To tutaj należy podłożyć pierwszą bombę. Ale jeszcze nie teraz! Z tego pomieszczenia jest jeszcze jedno wyjście, a za nim kolejny żołnierz. Na stoliku po lewej znajduje się Manifest. Zabierz go ze sobą. Dopiero teraz podłóż bombę. Masz lekko ponad 60 sekund na podłożenie drugiego ładunku i ucieczkę z łodzi! Biegnij do wyjścia, zabijając napotkanych po drodze przeciwników. Udaj się na drugą stronę łodzi, czyli idź prosto. Na stoliku za owalnym przejściem (które znajduje się zaraz za drabiną przy wyjściu) znajdziesz napój leczniczy. Otwórz kolejne drzwi, zabij żołnierza i podłóż drugi ładunek w odpowiednim miejscu Wracaj biegiem do wyjścia i postaraj się wspiąć po drabinie na górę. Nie zmieniaj kierunku patrzenia! Jeśli wszystko pójdzie po dobrej myśli, na wprost powinieneś mieć barierkę], za którą znajduje się działo. Zabij żołnierzy ostrzeliwujących cię z okolicznych przejść. Wyskocz szybko na działo i po rampie przejdź na bezpieczny teren. Teraz musisz mieć oczy dookoła głowy ze wszystkich stron wyjdzie po kilku żołnierzy. Biegnij do miejsca ze skrzyniami tam, gdzie kiedyś stał strażnik. Wejście po prawej będzie zablokowane kratą. Ale uważaj na mechanika czającego się po drugiej stronie. Ty musisz udać się w lewo Eliminuj kolejnych Niemców, chowając się za skrzyniami i używając karabinu snajperskiego. Musisz przejść przez kilka doków, aż do miejsca ze skrzyniami oraz samochodem]. Tam przyczaj się gdzieś z prawej strony i wyeliminuj żołnierzy biegających po wąskich chodnikach przy doku dla łodzi podwodnej. Kiedy zrobi się bezpieczniej, ruszaj chodnikiem jak najbliżej kraty natrafisz w końcu po prawej stronie na niewielkie pomieszczenie. W pokoju z paczkami znajdziesz na stoliku napój leczący. Udaj się po schodach na górę, gdzie czeka jeden przeciwnik oraz leżąca na ziemi apteczka. Wejdź po drabinie do szybu wentylacyjnego. Jeszcze kilka kroków i misja zostanie zakończona

Misja II część III

Znajdujesz się w korytarzach wentylacyjnych. Idź cały czas przed siebie, uważając na zablokowane kratą przejścia z prawej za jednym znajduje się wrogi żołnierz. Kolejną niespodzianką będą kraty w dolnej części szybu. Przy każdej nadarzającej się okazji zastrzel przeciwnika widocznego na dole. Kiedy za zakrętem w prawo napotkasz Niemca leżącego w korytarzu, zastrzel oponenta i zejdź przez otwartą kratę do pomieszczenia z ławkami. Odszukaj przejścia na korytarz i powoli wychyl się zza muru. Musisz przejść na drugi koniec korytarza, nie wchodząc do pomieszczeń po bokach. Nic w nich nie znajdziesz. Spiesz się. Nie walcz z żołnierzami nie ma to większego sensu. I tak ciągle będą pojawiać się nowi. W pewnym momencie natrafisz na rozwidlenie korytarz na lewo prowadzi do schodów a idąc prosto natrafisz na pojedyncze pomieszczenie z napojem leczniczym na stoliku. Wróć do schodów i udaj się nimi w dół. Załatw kilku napotkanych przeciwników, skręć w lewo i dalej w prawo, do długiego korytarza. Po prawej stronie znajduje się pomieszczenie ze skrzyniami, dwoma Niemcami oraz apteczką. Drzwi na wprost prowadzą do otwartego terenu pełnego wrogich żołnierzy. Kiedy tylko je otworzysz, wyeliminuj jak najszybciej wszystkich oponentów i odszukaj zejście do niewielkiego pomieszczenia. W środku uważaj na żołnierza. Po prawej stronie, na ławce leży napój leczniczy oraz kilka granatów. Wyjdź z powrotem na otwartą przestrzeń i dalej, uważając na wychodzących ze wszystkich stron przeciwników, przejdź do wejścia do krótkiego tunelu. Za nim znajdują się drzwi, które bronią dostępu do ostatniej części misji. Dobrze się przygotuj, zanim je przekroczysz. Teraz będzie ciężko. Musisz się spieszyć, bo inaczej nie zdążysz dobiec do pociągu! Wyskocz szybko zza drzwi i zajmij się żołnierzem widocznym przy skrzyniach, po prawej. Potem przejdź maksymalnie w lewo, wyeliminuj kolejnego żołnierza i schowaj się za skrzyniami przed nadbiegającymi Niemcami (zza rogatki po lewej, oraz po prawej). Zdejmij snajpera na dachu (po lewej od wyjścia, na wysokości drogi), rzuć kilka granatów w okolice rogatki po lewej i przygotuj się do sprintu. Musisz przebiec za budynek po prawej i dalej drogą, aż do rogatki. Przed nią skręć w lewo, uważając na wrogich wojaków musisz tylko dobiec do pociągu i wejść po drabince do wagonu. Tak, tylko tyle Smile.

Misja 3: Operation Overlord

Na początku płyniesz z kumplami i czekasz aż się barka desantowa nie zatrzyma. Potem wyskakujesz i biegniesz w prawo do grupki żołnierzy. Chowasz się za drewnianymi palami i idziesz za częścią grupki, która wybrała trasę w lewą stronę ( ci z prawej dostaną strzała). Chowasz się za tymi słupkami i szukasz lekarza który sprezentuje ci apteczkę. Potem musisz chowając siei kucając dobiec do zasieków aby spotkać się z kapitanem i drugim lekarzem. Szef powie ci, że musisz zebrać ładunek, który wypuścił saper. Przebiegasz po nim i po „ Wodzie życia” i wracasz do zasieków. Teraz sprytny żołnierz podstawi ładunek i rozwali zasieki a ty tam wskoczysz i szybko dobiegniesz do ściany. Czekasz aż kumple się naradzą i biegniesz do pierwszego leja. Kroisz snajperkę i zdejmujesz gościa z ckm-em. Potem biegniesz do kolejnych dziur, ale musisz pamiętać że co chwilę pojawiają się nowi goście przy karabinie. Jak dobiegniesz do drugiego bunkra to zeskocz do korytarza. Podejdź do kolegi on ci powie żebyś uważał na kolejnego mentosa z ckm-em. Musisz go szybko rozwalić ale uważaj bo on znajduję się za takim małym okienkiem w które trudno jest trafić. Potem wchodzisz jako inspekcja do bunkra i kończysz level.

Misja III część II

Kończysz Niemca, gdy ten otwiera klapę i wskakujesz na górę. Zabierasz wymarzoną apteczkę i idziesz dalej. W pierwszym pokoju Niemcy przewracają stół abyś mógł się za nim schować Smile. Rozwalasz ty pionków kroisz co twoje i wychodzisz na górę. Kolejny sługus otwiera ci właz a ty tam wpadasz i robisz zadymę. Wchodzisz jeszcze wyżej i miażdżysz wszystkich którzy ci wyskoczą. Idziesz na ten balkon w bunkrze i ściągasz innych Niemców. Wracasz się i przejmujesz ckm. Kisisz ni m wszystkich, którzy będą chcieli wejść do budynku. Jak się skończą to wychodzisz i kończysz misję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o wszystkim co najlepsze. Strona Główna -> Solucje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin